LimeVPN یک VPN امن

همانطور که با هر فن آوری، همیشه قسمت های مثبت و منفی وجود دارد. قسمت مثبت اینترنت جالب است، از آنجاییکه کاربران اینترنت قادراند انواع انتقال داده ها و فعالیتهای آنلاین دیگر را انجام دهند.

شما به سادگی می توانید ایمیل خود را چک کنید، وضعیت بانکی خود را بررسی کنید، با دوستانتان چت کنید. قسمت منفی خطرهای امنیتی بزرگ است برای بسیاری از کاربران اینترنت اتفاق می افتد. یک تهدید امنیت اساسا توسط هکرها و دیگر مجرمان امنیتی ایجاد می شود یعنی کسانی که مطمئن هستند که سیستم شما به شدت توسط جاسوس افزارها، ویروسه ها و چیزهای دیگر تخت تاثیر قرار گرفته است. در واقع، ما به شما یک راه حل ساده و با ارزش عرضه می کنیم که VPN است. LimeVPN بهترین ابزار VPN را برای سروکار داشتن شما با اینترنت فراهم می کند.

Lime vpn

این شبکه خصوصی مجازی (LimeVPN) بی نهایت مقیاس پذیر، به طرز محسوسی انعطاف پذیر و هزینه آن به طور باورنکردنی ای بهینه است. این به شما کمک می کند با حساب های کاربری آنلاین خود و رسانه های اجتماعی از هر قسمت از جهان اتصال داشته باشید. با نفوذ قدرت رابط از اینترنت، LimeVPN فرصت های فوق العاده ای برای اتصالات گسترده مقرون به صرفه ای ارائه می کند. LimeVPN همه ترافیک عبوری را پنهان می کند برای اینکه تضمین کند همه داده ها رمز گذاری شده اند. VPN هویت شما را مانند یک راز مخفی نگه می دارد و اینکار را از طریق پنهان کردن آدرس IP انجام می دهد و برای شما یک آدرس IP ناشناس فراهم می کند. این بسیار مهم است برای اینکه ناشناس ماندن شما را حفظ می کند.

دسترسی به برنامه های مورد علاقه همیشه آسان نیست، از جمله BBC، HBO یا ShowTime ، مخصوصا اگر شما ساکن خارج از ایالات متحده یا بریتانیا باشید. تنها گزینه در دسترس بکار گرفتن سایتهای خطرناک است، که قطعا یک تهدید برای سیستم شما هستند. این سایتها ممکن است توسط هکرها و دیگر جرایم آنلاین اینترنتی برای نفوذ به فایروال سیستم شما استفاده شوند و سیستم آنتی ویروس شما را از کار بیندازند. نیازی نیست دیگر نگران باشید، برای اینکه LimeVPN نرم افزارهای مربوط بیشتری ارائه می دهد. با تلفیق فن آوری های هوشمند Smart DNS، LimeVPN به شما راهی برای اتصال به بهترین وب سایت های محدود شده به صورت جغرافیایی مانند BBC و Netflix ، را ارائه می دهد.

فن آوری Smart DNS تضمین می کند که شما با بیش از یکصد سایت محدود منطقه ای، بدون تداخل با امنیت و سرعت اینترنت شما اتصال یابید. به علاوه، شما همیشه می توانید به سایتها با استفاده از دستگاه موبایل خود دسترسی داشته باشید. LimeVPN به شما کمک می کند دانلود های امن تری داشته باشید یا تضمین اینکه بوسیله این نرم افزار بد افزارها از اینترنت گرفته نمی شوند. نیازی نیست در مورد تنظیم ISP نگران باشید برای اینکه LimeVPN سرورهای مخصوصی دارد که به طور استراتژیک در سراسر جهان قرار دارند. بنابراین، شما همیشه می توانید موزیک ها و ویدئوهای مورد علاقه خود را دانلود کنید و همچنان ناشناس باقی بمانید.

اگر شما در مورد حفظ حریم خصوصی، ناشناسی و امنیت جدی هستید پس باید سایت LimeVPN را ببینید و برای آن ثبت نام کنید. این نرم افزار برنامه ای برای Mac و Windows دارد و هیچ تنظیماتی که نیاز باشد شما به صورت دستی انجام دهید وجود ندارد. به طور کلی، LimeVPN پشتیبانی 24 ساعته، بیش از شش هزار IPs ، هشت موقعیت مکانی، رمزگذاری 256 بیتی، سرعت بالای VPN می دهد و از پروتکل های Softether, OpenVPN, L2TP, SSTP و PPTP پیروی می کند.

www.limevpn.com/limevpn-a-secured-vpn/