مدیریت یکپارچه تهدیدات بدون پیچیدگی Kerio Control

حفاظت شبکه شما از ویروس ها، بد افزارها و فعالیت های مخرب با Kerio Control، مدیریت آسان و در عین حال یک نرم افزار امنیتی قدرتمند است.

Kerio Control قابلیت های متعددی را به ارمغان می آورد، شامل فایروال شبکه و روتر، تشخیص نفوذ و پیشگیری (IPS)، دروازه آنتی ویروس، VPN و فییلترینگ محتوا است. این قابلیت های جامع و انعطاف پذیری گسترده Kerio Control را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ایده آل ساخته است.

Kerio Control یک نرم افزار مدیریت یکپارچه تهدیدات است و ویژگی آن حفاظت شبکه جامع است. این شامل یک فایروال ICSA، سرویس های VPN، توازن بار اینترنت و حفاظت خودکار از سیستم، فیلترینگ محتوی و گزارش پیچیده است. Kerio Control مدیریت جامع از استنتاج مداوم تهدیدات امنیتی با موتور تعبیه شده IDS/IPS را فراهم می کند.

فایروال شبکه؛ روتر و IPS پیشرو

kerio-prime-ips

 

حفظ یکپارچگی سرورهای شما با بازرسی عمیق بسته و قابلیت های مسیریابی شبکه پیشرفته شامل پشتیبانی همزمان از IPv4 و IPv6 را دارد. سیاست های ترافیک ورودی و خروجی، محدودیت ارتباط با URL خاص، نوع ترافیک، دسته محتوا و زمان ایجاد می کند.

IPS های Kerio Control لایه شفاف از حفاظت شبکه را با تجزیه و تحلیل رفتار و یک پایگاه داده های مرتب به روز شده از قوانین و آدرس های IP لیست سیاه از تهدیدات در حال ظهور را اضافه می کند.

آنتی ویروس Sophos Gateway پیشرفته

kerio-sophos

 

ویروس ها، کرم ها، جاسوسان را از هجوم به شبکه شما با Sophos Gateway Antivirus یکپارچه دور نگه می دارد.

سرویس Sophos Gateway Antivirus اختیاری همه وب و ترافیک FTP، پیوست های ایمیل و دانلود ها را اسکن می کند و به طور خودکار با آخرین تعاریف ویروس به روز رسانی می شود.

صنعت پیشرو وب و فیلترینگ محتوا

kerio-webfilter

 

مسدود کردن انتخابی، اجازه یا دسترسی به 141 دسته از مطالب وب با Kerio Control Web Filter است. ترافیک پهنای باند مانند جریان ویدئو شبکه شما یا شبکه نظیر به نظیر مسدود را حفظ می کند. کاربران شما را از بازدید از سایتهای مخرب که به دارا بودن ویروس و نرم فزار جاسوسی یا سرقت هویت شناخته شده است حفظ می کند.

سرویس Kerio Control Web Filter مسئولیت قانونی را محدود می کند، از شبکه شما حفاظت می کند و بهره وری کاربران را با محدود کردن دسترسی کاربر به سایت های خطرناک یا نامناسب یا آنهایی که وقت را هدر می دهند بالا می برد.

کیفیت بی نظیر سرویس

kerio-load-balancing

 

ترافیک شبکه را به آسانی اولویت بندی و ترافیک شبکه را نظارت می کند تا سرعت انتقال بالا برای مهمترین انواع ترافیک تضمین کند. Internet Link Load Balancing دسترسی اینترنت بوسیله توزیع ترافیک در لینک های متعدد بهینه سازی می کند. Kerio Control دسترسی پذیری لینک را نظارت می کند و به طور خودکار لینک ها را غیر فعال یا دوباره فعال می کند تا از دسترسی مداوم به اینترنت اطمینان حاصل کند.

Kerio Control QoS کنترل دقیقی بروی میزان پهنای باند که هر نوع از ترافیک شبکه می تواند مصرف کند را می دهد. ترافیک با اولویت پایین تر را بوسیله تنظیم کردن حداکثر پهنای باند یا ترافیک اولویت بالا را با اختصاص حداقل پوشش می دهد. Kerio Control همچنین Internet Link Load Balancing را برای توزیع ترافیک اینترنت در میان لینک های متعدد استفاده می کند.

افزایش بهره وری با گزارش استفاده

kerio-statics

 

گزارش با جزئیات استفاده با Kerio Control Statistics فراهم می شود. این قسمت به مدیران اجازه می دهد تا جزئیات فعالیت اینترنتی از کاربران شخصی را از یک لیست از همه سایتهای مشاهده شده ببینند و هنگامیکه کاربر در موتور جستجو اصطلاحی را وارد می کند . به این ترتیب می توانند عملکرد کارکنان را نظارت کنند. بهتر از همه اینا، این گزارش ها می توانند به طور خودکار در یک برنامه زمانی اجرا شوند و به ایمیل شما فرستاده شوند و بدون اینکه هر هفته گزارش ها را بگیرید برای بررسی شما آماده باشند.

خرید VPN امن کریو

kerio-secure-vpn

 

شعبه های اصلی را به کاربران از راه دور و دفاتر شعبه ، حتی فایروال شخص ثالث را به امنی و به آسانی پیوند می دهد. اتصالات کلاینت به سایت و سرور به سرور را کلاینت VPN اختصاصی Kerio حفظ می کند، که نیاز به هیچ پیکربندی ای ندارد، کاربر پسند است و عملکرد بالای اتصال شبکه را فراهم می کند. یا صنعت استاندارد IPsec را برای استفاده از کلاینتهای VPN استاندارد به کار می برند، مانند برنامه های نصب شده روی دستگاه های موبایل برای اجازه به اتصال VPN تا از طریق فایروال های non-Kerio و روترها بگذرند.

سادگی بی نظیر

kerio-simple

 

مدیریت همه فعالیت های اجرا و پیکربندی ازیک وب قابل تنظیم مبتنی بر کنسول، فرقی نمی کند چه موضعی را شما انتخاب کرده اید.

هر زمان، هر مکان از دسکتاپ یا تبلت خود مدیریت کنید. سلامت سیستم و ترافیک شبکه را نظارت کنید. به سرعت و با ایمنی به تنظیمات امنیتی دسترسی یابید، کاربران و پهنای باند را مدیریت کنید و سیاست های ترافیک را از یک رابط بصری تنظیم می کنید. به صورت خودکار از تنظیمات سفارشی پشتبان تهیه می کند تا ذخیره سازی مبتنی بر سیستم ابری از طریق ادغام برای Samepage یا برای FTP تامین کند.

استقرار انعطاف پذیر

kerio-flexibility

 

موجب عملکردهای امن برای هر محیط IT می شود. Kerio Control به عنوان یک دستگاه نرم افزار ، یک ماشین مجازی یا دستگاه سخت افزار با کارایی بهینه شده گسترش می یابد. این استراتژی IPv6 سازمان شما را پشتیبانی می کند ، چه شما از IPv4  یا هر دو پروتکل استفاده کنید. شما می توانید ابزار مورد علاقه خود SNMP را برای نظارت بر وضعیت Kerio Control استفاده کنید.