لیستی از سرورهای SSTP VPN رایگان برتر

همانطور که ما می دانیم خرید VPN می تواند همه ترافیک را برای گشتن امن در اینترنت رمزگذاری کند. شما می توانید از VPN برای پنهان کردن آدرس IP، دور زدن سانسور اینترنت از ISP محلی یا دولت برای باز کردن وب سایتهایی مانند Twitter ، Facebook، Netflix، Hulu … بنابراین شما می توانید مزایای زیادی از VPN دریافت کنید.

free-sstp-vpn

SSTP  (Secure Socket Tunneling Protocol) توسط مایکروسافت طراحی شده است، بنابراین SSTP VPN تنها برای ویندوزهای Vista/7/8 و سرور ویندوز 2003/2008/2012 کار می کند. بطور اساسی ویندوز مبتنی بر SSL VPN، بسته های PPP روی دوره HTTPS کپسوله می کند، امنیت بیشتری از PPTP و L2TP VPN می دهد. SSTP به عنوان امن ترین سیستم تونلینگ VPN برای استفاده از SSL، گواهینامه احراز هویت و رمزگذاری های 248 بیتی در نظر گرفته شده است.

بنابراین، SSTP نیازی به نصب هیچگونه نرم افزار ثالث روی سیستم عامل های کلاینت پشتیبانی شده ندارد. برای مثال، شما تنها نیاز به اطلاعات زیر دارید که بتوانید به سرور SSTP VPN متصل شوید.در سایت parsvpn.online پس از خرید VPN و خرید کریو میتوانید آموزش اتصال به ای وی پی ان ها را پیدا کنید.

  • نام میزبان SSTP Server
  • Username / Password

در اینجا لیستی از سرویس های SSTP VPN رایگان وجود دارد

sstp-vpn-providers

در گذشته، در ایتجا تنها PPTP VPN رایگان وجود دارد، اما در برخی شبکه های شرکت تنها HTTP 80 و پورت HTTPS 443 باز شده است، بنابراین PPTP مسدود شده یا شکست می خورد. تونلینگ SSTP VPN می تواند به آسانی از طریق فایروال انجام شود، همچنین امروزه، بیشتر و بیشتر مردم شدیدا نیاز به VPN امن برای حفاظت حریم خصوصی دارند، بنابراین SSTP VPN رایگان افزایش می یابد.

چطور SSTP VPN رایگان را در ویندوز 7 و 8 راه اندازی کنیم

از “Control Panel”، دستورالعمل را همانطور که در تصویر آمده است دنبال کنید:

  • روی “Set up a new connection or network” کلیک کنید.create-vpn-connection
  • بر روی “Connect to a workplace” کلیک کنید.connect-vpn
  • “No,create a new connection” را ایجاد کنید.create-new-vpn
  • از my Internet connection(VPN) استفاده کنید.
  • آدرس اینترنت را پر کنید: parsvpn.online برای فیلدهای بالا؛ شما می توانید این را به Server Hostanme یا IP دیگر تغییر دهید. شما می توانید آن را همانطور که می خواهید تغییر دهید.
  • نام کاربری و رمز عبور را پر کنید؛ این برای تایید هویت VPN Server است. سپس روی “Connect” کلیک کنید تا به SSTP VPN Server متصل شوید.