درک فن آوری پشت VPN قابل خرید

سرویس های VPN کسب و کارها را برای بیش از یک دهه جذب کرده اند، اما کاربران فردی هنوز در حال کشف چیزی هستند که این فن آوری می تواند به آنها ارائه دهد. دلیلش این است که کاربران وب فن آوری پشت ارائه دهندگان VPN را نمی دانند. برای یادگیری خوانندگان در مورد این فن آوری، کارشناسان جزئیاتی در مورد چگونگی کار VPN ها تهیه کرده اند. و VPN کریو خود را از parsvpn.online خرید کریده باشند.

VPN Technology

فن آوری های VPN خرید شده چطور کار می کند

قبل از خرید VPN  و خرید کریو خوب است تکنولوی آن را بدانید. تصور کنید از اتصالات مختلف برای وارد شدن به شبکه گسترده جهانی استفاده می کنید. به جای استفاده از ISP از طریق کشوری که در آن واقع هستید، شما یک اتصال خصوصی دارید که تنها خودتان از آن استفاده می کنید. این توسط استفاده از دو شبکه انجام می شود که با رمزگذاری نرم افزار کپسوله می کند و پروتکل ها نامیده می شوند. یکی از شبکه های LAN شما است و دیگری تونل VPN در اطراف آن LAN است. آن تونلی است که کپسوله می شود.

همراه با رمزگذاری، VPN ها مسیر یابی و احراز هویت را برای افزایش عملکرد و امنیت در دومین اتصال یا تونل دارند. شما هنوز از طریق LAN آنلاین هستید، اما این اتصال را از طریق تونل ارائه شده توسط سرویس VPN دور می زنید. از آنجاییکه این یک تونل مستقل و خصوصی است، VPN می تواند هر اطلاعاتی که از طریق این تونل جابجا می شود را رمزگذاری کند.

به این شکل فکر کنید. شما به سرور VPN متصل می شوید، سپس این به سرور VPN دیگر در شبکه خود متصل و در نهایت به اینترنت بر میگردد.

پروتکل های VPN

VPN ]یای که میخرید پروتکل های مختلفی دارند. پروتکل های استفاده شده توسط VPN ها دقیقا مانند پروتکل های استفاده شده شبکه های امن بانکهای یا حتی شرکت های کارت های اعتباری هستند. VPN ها از پروتکل های مختلف استفاده می کنند و موارد مختلفی ارائه می دهند که شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید مانند SSTP، L2TP، OpenVPN، SSL یا پروتکل اساسی PPTP. همه آنها مزایای خود را دارند، اما برخی امن تر از دیگری هستند. برای مثال، بسیاری از دولت ها دسترسی به وب را از طریق راه اندازی فایروال محدود می کنند. اگر شما از اتصال PPTP از طریق VPN خود استفاده می کنید، پس شما ممکن است قادر به دور زدن آن فایروال نباشید اما SSTP، L2TP، SSL و پروتکل های OpenVPN می توانند فایروالهای دولتی را دور بزنند.

جمع بندی فن آوری VPN

به جای خرید پورت های RAS یا خطوط اختصاصی، که هر دو بسیار پر هزینه اند، شما می توانید از یک VPN با قیمت بسیار پایین تر استفاده کنید. شما می توانید پهنای باند مورد نیاز خود را هنگامیکه به آن نیاز دارید افزایش دهید، اما بسیاری از VPN های برتر پهنای باند نامحدود از کامپیوترهای متعدد برای یک قیمت فراهم گرده اند. شما این توانایی را دارید که IP خود را از LAN محلی تغییر دهید به چیزی که در کشوری متفاوت میخواهید، تا زمانیکه VPN سروری را که بخشی تجهیزات مستقر در آن کشور است داشته باشد.

برای مثال، شما می توانید به VPN در چین متصل شوید، اما وب سایت ها، دولت ها، هکرها یا نرم افزارهای ردیابی گمان می کنند که شما از ایالات متحده متصل شده اید. هیچ کسی هرگز قادر به ردیابی شما برای یافتن نقطه دسترسی واقعی اینترنت شما نخواهد بود. با انجام آن، شما می توانید هنگاممیکه آنلاین هستید آزادی بیشتری به دست آورید، دسترسی به وبسایتهای محدود شده به صورت جغرافیایی یا گشت و گذار با ناشناسی کامل را تجربه کنید. به بیانی، شما کاملا نامرئی خواهید شد.

اگرچه شرکتها از VPN استفاده می کنند تا ارتباطات خود را ایمن کنند، افراد می توانند از VPN برای حفاظت از حریم خصوصی خود، دسترسی به سایتهایی که در کشورشان محدود شده است یا توسط دولت سانسور شده استفاده کنند و هرگز در مورد دانلود ویروس ها یا هک شدن نگران نباشند.ما خرید VPN از parsvpn.online را پیشنهاد میکنیم.