خرید SSL VPN برای بالا بردن امنیت آنلاین اینترنت

یک راه برای حفاظت در مقابل خطرات ناشی از به اشتراک گذاری فایل استفاده از تکنولوژی VPN است که VPN را به عنوان امن ترین پلت فرم در نظر گرفته است.

امروزه به شدت توصیه شده است که یک سرویس VPN برای کسب و کار خود خریداری کنید برای اینکه قطعا امنیت آنلاین شما در هنگام به اشتراک گذاری فایل بهتر خواهد شد و تجربه آنلاین کارکنان شما در شرکت را بالا می برد.

VPN چیست؟

شبکه خصوصی مجازی به اختصار VPN نامیده می شود. VPN سیستمی است که به کاربران کمک می کند تا هویت خود را پنهان کنند و به هر وبسایتی که در ناحیه آنها مسدود شده است دسترسی یابند. یا به کاربران کمک می کند تا امنیت بیشتری برای اسناد بدست آورند.

VPN remote access

خرید VPN برای به اشتراک گذاری فایل :

استفاده های زیادی برای VPN وجود دارد. به طور مثال برخی از VPN ها برای دسترسی به سایت های محدود شده استفاده می کنند، برخی از آنها برای افزایش امنیت و تعداد دیگری نیز از آنها برای ناشناس ماندن در حالت آنلاین استفاده می کنند.

یکی دیگر از کاربردهای VPN در به اشتراک گذاری فایل است. امروزه برای افرادی که خارج از دفاتر و یا در خانه کار می کنند، داشتن VPN یک دارایی بزرگ است.

شرکت ها افراد را به  استفاده از سرویس VPN تشویق می کنند، بخاطر اینکه نصب آن بسیار آسان است و امنیت بیشتری برای انجام هر کاری به آنها می دهد. بنابراین محیط مناسبی برای کار بوجود می آورد و بهروه وری را افزایش می دهد و باعث بالا رفتن جدیت کارکنان می شود.خرید VPN را میتوانید در parsvpn.online انجام دهید.

VPN چطور کار می کند؟

بیشتر VPN ها با استفاده از 4 پروتکل تونلینگ کار می کنند. که در اینجا به آنها اشاره شده:

  • IPSec
  • PPTP
  • L2TP
  • SSL

این چهار سیستم مزایا و معایب و ضعف هایی دارند. اما همانطور که در مورد به اشتراک گذاری فایل VPN صحبت کردیم، بعد از آن SSL نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

SSL چیست؟

Secure Socket Layer به معنی لایه سوکت امن است. این پروتکل اساسا برای سرویس های به اشتراک گذاری فایل استفاده می شود و پروتکل بسیار محبوبی است. دلیل اصلی برای محبوبیتش این است که هر کسی می تواند مرورگر وب را به عنوان یک برنامه کاربردی کلاینت استفاده کند.

هرچند برخی ادعا می کنند که بی ارزش است به این دلی که تنها با مرورگر وب استفاده می شود. اما در حقیقت می تواند باعث افزایش امنیت برای کاربران شود. این به حفاظت ار امنیت شبکه و کاربران از ویروس ها کمک می کند.

همچنین شرکت هایی که تعداد زیادی از کاربران را دارند از VPN استفاده می کنند و اطلاعات آنها با استفاده از این پروتکل بسیار محرمانه است. با استفاده از این پروتکل مدیر VPN می تواند با کیفیت بیشتری بکار گیرند. این باعث افزایش ظرفیت محدود می شود و با استفاده از این پروتکل مدیر VPN می تواند بهتر کار کند.وی پی ان کریو که قابل خرید هم هست از این تکنولوژی برای ارتباط VPN استفاده میکند. برای خرید کریو نیز میتوانید به parsvpn.online مراجعه کنید.

SSL VPN

SSL می تواند به دو بخش تقسیم شود، Portal VPN و Tunnel VPN. اتصال واحد استفاده شده در اولی و دومی کمک می کند تا به محتوای مانند فلش، X فعال و غیره اجازه دهد.

هر دو برای به اشتراک گذاری فایل بسیار مفید هستند. در مقایسه با دیگر انواع VPN ها مانند IPSec VPN. SSL VPN سطح بالاتری از رمزگذاری را ارائه می دهد. به شما کنترل این را می دهد که چه کسی به کدام برنامه دسترسی داشته باشد و این کاملا انعطاف ناپذیر است. بنابراین شما به راحتی می توانید فعالیت های به اشتراک گذاری فایل را مدیریت کنید.