خرید کریو و خرید VPN برای باز کردن فیسبوک

فیسبوک یکی از محبوبترین رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است. افراد از همه قسمتهای جهان از فیسبوک استفاده می کنند و با دوستان خود تماس برقرار می کنند. حتی بسیاری سازمان ها و شرکت ها تولیدات خود را از طریق فیسبوک معرفی می کنند زیرا این یکی از آسانترین راه ها برای افراد است.

access facebook buy vpn

اما متاسفانه کشورهای بسیار زیادی وجود دارند که فیسبوک در آنها مسدود شده است.  بخصوص در کشورهای شرقی در برخی کشورها مانند چین فیسبوک بسته شده است. در این کشورها اگر کسی بخواهد از فیسبوک استفاده کند باید از سرور پروکسی یا خرید VPN و خرید کریو استفاده کند.

کشورهای زیادی فیسبوک را به روش های مختلف مسدود کرده اند. بنابراین وقتی شخصی برای دسترسی به فیسبوک تلاش می کند DNS کامپیوتر شما برای IP مشاهده خواهد شد. اما از آنجاییکه ISP شما IP را مسدود کرده است DNS  نمی تواند IP واقعی را پیدا کند و سپس به شما پیغام خطا می دهد. این سیستم DNS poisoning نامیده می شود.

برای حل مسئله VPN یا شبکه خصوصی مجازی بهترین راه حل است. اگر شما از سرویس VPN استفاده می کنید DNS به جستجوی IP که توسط ارائه دهنده سرویس VPN فراهم شده است می پردازد. بنابراین ISP به آن دست نخواهد بافت و شما از آدرس های IP مختلف از فیسبوک استفاده خواهید کرد.

فیسبوک می تواند به روش دیگری نیز مسدود شود که بسته شدن برای آدرس IP خاص است. بنابراین برخی کشورها IP فیسبوک مسدود می کنند. پس هنگامیکه شما سعی در دسترسی به فیسبوک دارید، چیزی پیدا نخواهید کرد.  در اینجا VPN چیز خوبی خواهد بود. با استفاده از VPN شما از تونل رمزگذاری شده استفاده خواهید کرد که داده ها از آن عبور خواهند کرد و هیچکس متوجه نخواهد شد که به فیسبوک دسترسی داشته اید.

خرید کریو و خرید VPN برای باز کردن فیسبوک

بنابراین اگر فیسبوک در محل کار، مدرسه، دانشگاه یا مانند چین توسط دولت شما محدود شده است، شما می توانید یک ارائه دهنده VPN بیابید و فیسبوک یا دیگر رسانه های اجتماعی مانند توییتر را نیز باز کنید. اکنون خرید کریو و خرید سرویس های VPN بسیار محبوب شده است، تعداد زیادی ارائه دهنده سرویس VPN وجود دارد، ما تعدادی از آنها را تست کرده ایم و برای باز کردن فیسبوک به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید VPN برای فیسبوک :

خرید VPN و راه اندازی آن بسیار آسان است. شما می توانید این کار را به صورت دستی یا خودکار انجام دهید. شما تنها نیاز به یک ارائه دهنده سرویس VPN دارید سپس آنها اسناد مورد نیاز مانند نام کاربری و رمز عبور را به شما خواهند داد و بعد از آن شما به آسانی می توانید به شبکه آنها متصل شوید.خرید VPN را میتوانید در parsvpn.online انجام دهید.

VPN به دلایل بسیاری اهمیت دارد، مانند:

  • به شما امکان دسترسی به سایت های مسدود شده مانند فیسبوک را می دهد.
  • به شما کمک می کند به صورت آنلاین فعالیت ناشناس داشته باشید و هیچ کسی نتواند شما را ردیابی کند.
  • اگر شما می خواهید از طریق شبکه عمومی مانند WIFI هتل یا رستوران از اینترنت استفاده کنید، VPN امنیت اضافی می دهد که به شما در محافظت در مقابل هکرها کمک خواهد کرد.