خرید مجازی سازی VPN سایت به سایت

تونل های VPN مجازی کریو

خرید مجازی سازی VPN کریو مدیران شبکه را قادر به ترکیب چندین تونل VPN در دو یا بیشتر از دو لینک های WAN می کند به منظور اینکه سرعت ارتباطات بین دو سایت افزایش یابد، تراکم کاهش یابد، تاخیر شبکه ، بهبود فراوانی و قابلیت اطمینان از اتصال موجود را بوجود آورند.

site to site vpn

مجازی سازی VPN خرید شده و کریو شامل ویژگی های امنیتی یکپارچه در دیگر راه حل های بازار امروز پیدا نشد. مجازی سازی VPN طراحی شده است تا قیمت ها را از طریق استفاده از اتصالات پهنای باند ارزان کاهش دهد، مانند DSL، کابل، بی سیم، برای انتقال داده بین سایتها.

مجازی سازی VPN همچنین می تواند در رابطه با MPLS توسط تخلیه جریان برنامه هایی مانند VoIP در سراسر مسیر شبکه های  غیر موازی و نامحدود استفاده شود. این قابلیت بهترین از هر دو روش های اتصال را امکان پذیر می سازد در حالیکه کاهش هزینه و بهبود عملکرد باعث افزایش بهره وری می شود.

شبکه های مجازی VPN در رابطه با فن آوری های مختلف بهینه سازی WAN که برای سرعت بخشیدن داده های بین سایت ها طراحی شده است، کار می کند، هنگامیکه بهینه سازی WAN با مجازی سازی VPN ترکیب می شود مزایا چندین برابر می شود.

بهینه سازی دفتر شعبه/ برنامه های کاربردی اداره های از راه دور

سازمان ها با دفاتر شعبه به طور مداوم دنبال روش های موثرتر برای تجهیز کاربران از راه دور با دسترسی به برنامه های متمرکز و منابع شبکه هستند. تونل های site to site می توانند استفاده شوند برای اینکه عملکرد دو یا تعداد بیشتری از سایت ها را بواسطه اعمال نفوذ لینک های WAN متعدد بهبود بخشند به منظور اینکه هزینه به طور موثر پهنای باند در دسترس بین سایت ها را افزایش دهد. Site to Site همچنین این توانایی را برای مشتریان فراهم می کند تا به قابلیت اطمینان 99.99% برسد، چیز دیگر راه حل های بهینه سازی پیشنهاد نمی شود.

بهبود پاسخ (ذخیره و QoS)

مدل تونل Site to Site شامل برنامه ساخته شده ذخیره کردن و کار با مدل DBM برای ارائه QoS پایان به پایان برای تکلیف برنامه های  حیاتی است. مدل ذخیره کردن سرعت انتقال فایل را بالا می برد و عملکرد دانلودهای بزرگ بوسیله فشرده سازی داده ها را در زمان واقعی بهبود می بخشد زیرا بر روی تونل سایت به سایت ارسال می کند، سپس داده ها در انتهای دیگر از حالت فشرده خارج می شوند.

MPLS خودکار/ فراوانی دفتر شعبه

بسیاری از سازمان ها به زیرساخت MPLS برای گسترش شبکه گسترده منطقه خود نقل مکان می کنند. MLPS پرهزینه است اما اتصال شبکه استثنایی با QoS ساخته شده ارائه می دهد، با این حال، فاقد فراوانی در لبه است. اگر قطع در هریک از دو انتهای مدار MPLS رخ دهد، راه حل های سایت به سایت مشتریان را قادر به راه اندازی راه حل فراوانی مبتنی بر اینترنت امن و ارزان می کند تا رفع خرابی خودکار را حتی در صورت قطع MPLS تضمین کند.

بهینه سازی MultiWAN= بهینه سازی WAN + لینک پیوند/ رفع خرابی خودکار

تکنولوژی مجازی سازی VPN شامل QoS ساخته شده و قابلیت رفع خرابی خودکار مبتنی بر ایینترنت است. بعلاوه، مشتریان می توانند لینک های پهنای باند متعدد ارزان (وایرلس ,کابل(DSL,  را ترکیب کنند. به منظور افزایش پهنای باند بین سایت ها، به عنوان جایگزینی برای استفاده T1 خصوصی گران تر است. XRoads Networks’ MultiWAN Optimization هزینه های اتصال دفاتر از راه دور را تا بیش از 50% کاهش می دهد ( از طریق هزینه های پهنای باند پایین تر و بهبود بهره وری)،  افزایش برنامه فراوانی در مقابل یک اتصال اینترنت T1 واحد و فراهم کردن 99.99% فراوانی در مواقع قطع شبکه. هیچ راه حل اتصال دفتر از راه دور دیگر نمی تواند تحویل ROI را بوسیله پلت فرم EdgeXOS تولید کند.

چگونه کار می کند؟

VPN کریو مدل Site2Site می تواند سایت های متعدد را از طریق یک یا بیش از یک تونل SSL ترکیب کند. تونل ها می تواند در روش رفع عیب خودکار قرار داده شوند بنابراین پس از قطع لینک، تونل به طور خودکار مجددا دومین اتصال را ایجاد می کند. علاوه بر این، هنگامیکه دو یا تعداد بیشتری تونل پیکربندی شده باشند، دستگاه می تواند به طور انتخابی ترافیک مسیر را در روشی که پهنای باند در دسترس را از طریق هر اتصال تونل بهینه سازی کند.

مشکل: اتصال دو یا تعداد بیشتری دفتر می تواند از طریق فن آوری های VPN انجام شود، با این حال تضمین اینکه آنها متصل باقی می مانند و بهینه سازی شده است یک چالش برای بیشتر برنامه های امنیتی است.

با قابلیت اتصال چندین تونل بین دفاتر، پلت فرم EdgeXOS می تواند پهنای باند را با راه اندازی برنامه های خاص مسیریابی کند که ترافیک شبکه را می شکند و در نتیجه  سرعت بیشتر بین دو دفتر را فراهم می کند. داده ها بین دفاتر می توانند بر اساس شبکه مقصد تقسیم شوند.

راه حل، با قابلیت اتصال دو یا بیشتر تونل های بین دفاتر، پلت فرم EdgeXOS، به طور خودکار زمان فعالیت صحیح 99.99% را بین دو دفتر در صورت خرابی شبکه فراهم می کند.