ارتباط P2P و تورنت با استفاده از VPN کریو

شبکه P2P یا نظیر به نظیر راهی برای به اشتراک گذاری فایل های ضروری و اسناد با دیگران است. این تبدیل به راه بسیاری عمومی ای برای به اشتراک گذاری و دانلود فایل ها و چیزهای دیگر شده است برای اینکه افراد اسناد مهم خود و اطلاعاتی که متعلق به افراد دیگر است را بارها نیاز دارند. بنابراین در این روش آنها می تواند با همدیگر تماس داشته باشند و فایل ها را به اشتراک بگذارند یا دانلود کنند.

علت دیگر محبوب بودن برای این است که در این فرآیند شما نیاز به هیچ سروری ندارید، اما این فرآیند سریعتری است. اما شما نیاز به یک شبکه یا مکانی دارید که همه افراد همدیگر را ملاقات می کنند و فایل ها را به اشتراک می گذارند. BitTorren یک مثال از این شبکه است.

اما در حالیکه از این شبکه استفاده می کنید، شما نیاز دارید تا در مورد امنیت اطلاعات خود که به بیرون نشت نکنند نیز فکر کنید. بنابراین نیاز دارید تا در مورد موارد زیر دقت کنید:

  • شما نباید از شبکه P2P در شبکه های عمومی استفاده کنید .
  • شما باید در مورد نرم افزارهایی که استفاده می کنید دقت کنید.
  • شما باید مراقب باشید اسنادی که دیگران از شما نمی خواهند را برای آنها ارسال نکنید.
  • و قبل از دریافت هر فایل یا اسنادی سعی در اسکن آنها برای اطمینان از عدم وجود هر گونه ویروس و بد افزاری داشته باشید.

با نگه داشتن این چیزها در ذهن شما می توانید خرید VPN و خرید کریو را از parsvpn.online برای افزایش امنیت فایل های خود انجام دهید.خرید VPN یا شبکه خصوصی مجازی راهی است برای اینکه خودتان را از دیگران پنهان نگه دارید و وظایف خود را به پایان رسانید.

خرید VPN برای شبکه P2P

buy-vpn-for-p2p-sharing

برای راه اندازی اتصال VPN در ابتدا شما نیاز به داشتن یک حساب کاربری از ارائه دهنده سرویس VPN دارید و بعد از آن شما مجبور خواهید بود تا نرم افزار آنها را نصب کنید.

بعد از آن شما باید یک اتصال انتخاب کنید. آنها اصولا 3 نوع از اتصال را دارند:

PPTP :

این به صورت خودکار نصب می شود اما اگر آن را به صورت دستی نصب کنید تنها چند دقیقه طول می کشد.

L2TP:

این نوع از اتصال مراحل بیشتری نسبت به مورد قبلی برای راه اندازی دارد. اما از قبلی امن تر نیز است.

SSTP :

این اتصال اساسا برای کشورهای شرقی و عربی است و تنها می تواند در سیستم عامل های  windows و linux نصب شود.

پس از انتخاب نوع اتصال شما باید به نرم افزار نصب شده بروید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

در نرم افزار به گزینه ها بروید. UpnP port mapping, NAT-PMP را چک کنید و فایروال را در پورت 13000 بررسی کنید. سپس بر روی سرور پرووکسی کلیک کنید و در نهایت بر روی OK کلیک کنید، شما آماده هستید تا سرویس VPN را برای شبکه P2P خود نصب کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online